fbpx

رمضان كريم من البركة القابضة

مع بداية شهر رمضان المبارك، تقدم شركة البركة القابضة أفضل التمنيات للمسلمين في جميع أنحاء الإمارات العربية المتحدة وحول العالم.

يمنحنا هذا الشهر المبارك فرصة التركيز على التعاطف مع من هم أقل حظًا، والتعاطف مع أولئك الذين قد لا يتناولون وجبة طعام في منازلهم المريحة طوال العام.

خلال فترة الصيام، تعلمنا النعمة اليومية التي نعيش بها دروسًا في الحمد لله والانسجام في الرفاهية والقدرة على التحمل في مسار الحياة والوحدة عبر المجتمع.

تدعو عائلة البركة القابضة وشركاتها التابعه الله عز وجل أن يقبل صيامنا – تقبل الله طاعاتكم.

Ramadan Kareem

Ramadan Kareem from Al Barakah Holding

As the moon heralds the start of the holy month of Ramadan, Al Barakah Holding extends the best wishes to Muslims across the United Arab Emirates and around the world.

This blessed month gives us the opportunity to focus on compassion for those less fortunate, to sympathize with those who may not have supper meal at the comfort of their homes throughout the year.

During the course of fasting, the daily grace teaches us lessons in gratitude for the goodness of God, harmony in wellbeing, endurance in life path, and unity across the community.

The whole family of Al Barakah Holding and subsidiary brands prays to God to accept our fasting – taqabbal allahu ta’atakum.